this is me...

this is me...

Khamis, 30 April 2009

hm...nak p ke tak....??

klau diikutkan mmg kena paksa p skul 2...tapi kesian la plak dkt syazana and aiman....ish.....klau ikut kan hati aku...form4 bru nk p.tapi abah n mama paksa...bleyh la...tapi x la tekan sgt...hm....best apa dpt top 10 dkt smkbi...hm...aku nk dpt 8A laa....

pkul 1.30 ptg(30 april 09)
..eeee....benci nya.......dkt jas(jabatan alam sekitar) tu....dya x abis2 carik pasal....dah la tadi main pijak kasut org...
sapa sruh dya pijak ksut aku..kan dah kena pijak balik..and bermula lah acara memijak kasut..benci aku!ish...smkbi ni pown satu hal jgak...ambik la bdak yg good2 sket....ni x pasal2...lalu ja dkt tgga ada org kcau...dah aritu ada org nak wat perkara yg x.... giler tul org 2......ish
nasib baik aku sempat elak...
SBP AND MRSM... eee....sbp n mrsm bajet bgus sgt..padahal bkn nya ok pown...hm...ikut la jgak...tapi...klau aku...aku akan prefer....homeschool...kan sng..x pyh susah2 nk berjln...


Syazana n Aku..
hm....aritu kitaorg jadi gelong sementara waktu..terllu happy la katakn......mna x nya.....kmi dpt cikgu yg spotting giler....hm......waktu wat drama of bunga telur and bally shoes aritu mmg best...
yg Lwk nya..syazana dpt watak bride..hahaha 2 suma keja aku la...pdn muka dya....hehe....tapi jadi narrator truk gak...dah la time 2...aku demam...giler tul...haha apa2 pun mmg hari tu adlah hri kedua yg menyeronok kn bagiku...
bajet bgus sgt!