this is me...

this is me...

Selasa, 14 April 2009

balik sekolah.....

hm....aku tak tau la apa nak cakap.aku penat sgt...tadi mood aku taklah seberapa baik sangat...tambah2 bila a'ah ganggu aku...geram pun ada gak tapi nak buat camna dah kawan....hm...rindu la dekat amirah....dah lama x jumpa dya....rindu dkt diyana,shahirah atikah,khaleeda,aqilah,wafi n hifny.....kenapa kami semua mesti berpisah??...tidakkah mereka tahu apa isi hatiku??...hm..sedih setiap kali aku memikirkannya..harap2 diorang 2 masih ingat kan aku...tapi...kalau diorang ingat kenapa tak call ja??...adakah mereka sibuk??...adakah mereka sudah melupakan aku??...ya tuhan.....tolonglah satukan persahabatan kami semua semula seperti mana engkau satukan kami sewaktu bersekolah rendah dahulu...CINTA...??adakah cinta itu benar??..apakah yang dimaksudkan itu CINTA??adakah cinta itu ibarat persahabatan yang akan tulus kekal hingga ke akhir hayat??....entahla....aku cuma berharap dapat berjumap mereka semula dan akan berjaya bersama...